Food by Clara

pondělí 22. září 2014

Menza - MENDELU - smažené rybí filé

Původně jsem měla zamířeno do naší nové pizzerie... Výstála jsem frontu -  "sledovala jsem pizzy druhých" :D a vypadaly celkem dobře, ale pak mi bylo oznámeno, že budu muset počkat dalších 20min - ano nevydržela jsem. (Chystám se tam...napíšu o tom na blog) 
V menze jsem čekala asi 5 min - dnes lepší varianta - hlad je hlad :D 

Nabídka menzy: 




Na  podnose přistálo filé s bramborovou kaší - květáková polévka - salát: kysané zelí 

Hodnocení
Cena: treska - 41,-Kč / polévka - 4,7,-Kč / salát:asi 8,- Kč = celkem 53,7,- Kč 

Polévka - na pohled ta šeď nic moc... ale chuťové dobrá - a byly tam i kousky květáku 
- poměr cena/kvalita:  2 (dle hodnocení ve škole) 

Hlavní chod
Filé - je mi jasné, že nelze za tuto cenu pořídit rybu čerstvou... Ale i tak byla dobrá - maso bylo pevné,přiměřeně slané ( a za to moc děkuji) a neplavalo v oleji 
Bramborová kaše - pokud vám nevadí nerozmačkané kousky brambor jako mně... Určitě si pochutnáte. Hlavní  je, že kaše není z prášku...

Celkově hlavní chod poměr cena / kvalita   2- ( mínus za kaši...) 

Salát:
 kysané zelí výborné - příjemně vychlazené - plná miska - poměr cena a kvalita  1 

Dnes jsem s obědem byla spokojená, dostatečná velikost porce, chuťově dobré...(nepřesolené) 

Co jste si vybrali Vy?? Chutnalo Vám? 


Vaše 
Clara





Žádné komentáře:

Okomentovat