Food by Clara

pátek 26. září 2014

Nová pizzerie - Mendelu

Dnes je pátek - klid ve škole - žádná fronta - ideální den na pizzu
Pizza je k dispozici v budově O, kde mimo jiné naleznete i bufet..."kavárnu"... Minulý rok jsem byla zklamaná z nabídky potravin... většina zboží byly sladkosti...nebo balené bagety, kefirové mléko bylo buď vyprodané nebo pouze slazené ( njn neobejdou se bez neslazeného kefíru  :D ) ale tento rok... pár pozitivních změn tu - pozoruji...



1. V nabídce je ovoce - na fotce  už jen zbytek...to lze pochopit - pátek... ve středu bylo více ;)
2. Nové tyčinky - ještě jsem neměla možnost je ochutnat-složení vypadá dobře - (určitě o nich bude nějaký příští článek...) v tyčinkách s názvem Sladstar není ztužený tuk a ty druhé značka Markol - pouze ze sušeného ovoce, semínek a koření...další krok menzy ke zdravějším pochutinám!!!! 

3. Mají mé oblíbené croissanty (nejsou z dopíkarny) a je jich dostatek i pro mě :D cena 10,-Kč - celkem dobrá - obvykle platím v pekárně 14,- Kč - ( no neni to nijak super healthy jídlo...ale pro croissanty mám slabost

Možná zařadí do budoucna více zdravých /nutričně plnohodnotných potravin...nejvíc to asi ovlivní kupní sila -  my studenti... Uvidíme, o co bude zájem. 

Konečně jsem se dostala k té PIZZEEEEE !?!?
Je tu na výběr 5 druhů za "skvělou" cenu - pro studenty 


Já nakonec zvolila pizzu quattro formaggi... Doba přípravy -než na Vás paní vychrlí Vaše číslo ( a vy ji poté musíte odevzdat šatní lísteček ) - asi 10min.( skvělé při frontě - bežně čekáte 20min.)

Hrdě jsem si ji nesla -tu pizzu -(aby to bylo všem jasné) a opravdu jsem se na ni těšila..
Ano vrhla jsem se na ni příborem - kamarád mi chtěl držet talíř a kamarádka- při tom mém vidličkovém řádění říká - pizzu můžeš jíst ručo. Ale já si nutně chtěla zachovat ten decentní způsob stolování...njn když už jsem měla tu pencil skirt - musím se podle toho i chovat...ale vidlička a nůž tomu moc nepomohli. 
A zde narážím na první problém - dobře byla krásně tenká - ale na některých místech se spíš podobala  ztvrdlým Pitta chlebům...dobře křupala :D ale nemusela by.
Chuť - dost slaná - asi kvůli sýru niva...
Konzistence- dosti suchá - málo rajčat 
Možná bych ubrala sýra a přidala rajčat..třeba by to tento problém vyřešilo...
Hodnocení není úplně kladné....ale přiste zkusím jinou třeba ji vylepší!!!

Brácha si dal - Americanu 

Jeho hodnocení - sice křupala, ale nebyla suchá - a ani né přesolená...Sice to nebyla plnohodnotná pizza, ale za tu cenu...
Třeba příště vyberu lépe :) 

-Musím ji upéct doma a zjistit na kolik ji vykalkuluji...- 

Kamarád, když viděl tu pizzu zhodnotil - toho se nenajím- a museli jsme nutně navštívit menzu..
Vybral si hovězí závitek s rýží....polévka - gulášovka (celkem dobré jen jsem měla pocit, že je z prášku - za tu cenu asi nelze jinak..nwm zkusím doma uvidím )
 K rýži - konstatoval - to je jak broky ( ale já třeba ráda sypkou rejži...- ale on je spíš na tu rozvařenou...)
Maso - vypadalo měkce - a podle jeho slov a výrazu i tak chutnalo... Až na náplň - ta nebyla nic moc - kousky masa a uzeniny...nwm. Ale hovězí se jim povedlo (dle slov kamaráda) - a to málo, která jídelna zvládne...
Omáčka - UHU ( aspoň, že nebyla slaná)


Tím bych to asi ukončila :) 

Co vy a jídlo - v menze Mendelu? Zavítali jste již do pizzerie? Chutnala? ;) 
Těším se na Vaše dojmy ;)


Vaše 
Clara 







Žádné komentáře:

Okomentovat