Food by Clara

neděle 25. března 2018

Bratislava - Foodie Guide



Vůbec to nechápu, ale v Bratislavě jsem byla poprvé minulý rok :D  A nakonec hned dvakrát. Jestli tam plánujete cestu, mám pro vás pár tipů, co neminout... kde si dát třeba skvělou zmrzlinu, kterou zatím v Brně nenajdete...



Pro lepší orientaci, jsem všechny podniky zakreslila do mapy. Když na ni kliknete otevře se vám v Google mapách. Ne všechna místa a podniky z mapy se mi podařilo navštívit...zatím se o nich nebudu zmiňovat...to čeká na další trip do Blavy a update článku.. :D 

Odkaz: https://drive.google.com/openid=1Uo1aP2H19tE2GDYe3AJJFAMhMos&usp=sharing


https://drive.google.com/open?id=1Uo1aP2H19tE2GDYe3AJJFAMhMos&usp=sharing



1.  Zmrzlinárna Koun



Čokoládová s kousky višní a pistáciová


Jen matně přemítám, kde jsem ochutnala lepší zmrzlinu. Ale Koun není jen o zmrzlině a to mě na tom baví ještě víc. Už jen interiér poškádlí vaše mlsné chuťové pohárky... a když vás potom obslouží milá obsluha, která vám s úsměvem poradí...budete se cítit jako Karlík v Továrně na čokoládu ;) 


Návštěvu doporučuji v zimě :D v létě si počkáte třeba i 20 min... ale stojí to za to


2. Bistro/Kavárna - Urban House -Urban Bistro- Gorila.sk Urban Space 

místa, kde na první pohled poznáte podobný rukopis... jsou od stejných tvůrců, kteří vám nabídnou designovou hipsteřinu (v dobrém slova smyslu) nejen interiéru, ale i na talíři.


Urban House

stylový prostor, který kombinuje kavárnu, restauraci a bar...



Burger - portobello a halloumi







Gorila.sk Urban Space 

prosvětlený interiér s policemi plnými knih pro všechny zanícené čtenáře :) Kavárna sousedící s knihkupectvím - tedy je to spíše propojený prostor, kde vás na první pohled upoutají zavěšené žárovky....My ochutnali limonádu, ledovou kávu a dort. Na těch zákuscích bych ještě zapracovala... nebo to jen nebyla správná volba :D ?!















3. Hranolky - Orbis Street Food 


Když nás kamarád vzdal na Tour de Bratislava, tak první zastávku jsme nutně museli udělat v Orbis Street Food - podle jeho slov tam připravují ty nejlepší hranolky :D No, ale to ještě neuchutnal hranolky u Būcheck Brno... :D Tam mi pak dejde vědět, kde vám chutnaly víc? 





5. Kavárna - Fach

Z tohoto prostoru jsem nadšená. Simple design, výběrová káva a kváskové pečivo... co víc si přát. :D Potom odjíždíte z Bratislavy s pecnem pod paží :D





Vychutnejte si Bratislavu.. piknik u řeky, výhledy z okolí Bratislavského hradu, noční promenádu a historické centrum... a další maličkosti, které zůstanou ve vašich vzpomínkách!!!  






Travel or die 
Clara

Žádné komentáře:

Okomentovat