Food by Clara

pondělí 1. května 2017

RECEPT: Čedarová pomazánka/ Spread with cheddar

Přemýšlela jsem, jakou pomazánku vytvořit, aby byla lehká a zároveň měla plnou chuť....vznikla čedarová. Je snadná :) Recept najdete v tomto příspěvku. 





Recept:

den předem
400 g jogurtu (řeckého typu)
400g zakysané smetany (16 %)
kostka tvarohu
sůl 

další den ráno
nastrouhaný čedar - asi 100 g (podle chuti a požadované konzistence)
nať petržele
sůl 


1. Všechny ingredience jsem nakupovala v Lidlu (nemá to být žádná reklama...jen ať je pro vás nákup snadnější - určitě je seženete i v jiném obchodě :)) 

2. Je třeba začít den předem.. podvečer. Smíchala jsem jogurt, zakysanou smetanu, tvaroh  a sůl. Připravila jsem si misku, na ni jsem položila sítko a do něj vložila plátýnko. Směs jsem nechala odkapat přes noc. 

3. Do odkapané směsi jsem přidala nastrouhaný čedar, petrželku a sůl podle chuti. Pořádně promíchala a pomazánka byla na světě :))

4. Já ji využila na chuťovky... které jsem zdobila Schwarzwaldskou šunkou, sýrem a zeleným lístkem (řepy, špenátu, rukoly...)  



Dobrou chuť :)
Clara

Žádné komentáře:

Okomentovat