Food by Clara

středa 17. května 2017

Pár slov k cestování


Myslela jsem, že tento článek půjde spíš do šuplíku, ale potom, co mi řekla kamarádka... Nevím jestli lastminute v hotelovým komplexu... přinese tu pravou radost.






Přišlo mi to líto... protože cestování, objevování, získávání nových přátel je to, co člověka obohacuje a posouvá ho to někam dál 😉😊👍🏽

Zkusme na úvod myšlenkovou mapu se slovem DOVOLENÁ. Co vás napadne? 


Ale nejde jen o to mít radost z dovolené... nebo  si ji užít.  😊😊😊Víte, mým vzorem je moje prateta. Má artrózu, nemůže moc chodit, dvě berle atd... už si nezvládá sama vařit...Ale kdykoliv s ní mluvím, tak říká "Já jsem tak ráda, že žiju." Potom zmíní nějakou maličkost, za jakou je vděčná třeba, že našla pár vlašských oříšků na cestě. Měla by tisíc důvodu, proč si stěžovat.  Ne ona je tak vděčná a nadšená z těch pár oříšků. Nebo z čehokoli jiného...  Buďme vděční! A bude nám lépe!



A i když jsme v situaci, že můžeme jet na dovolenou "jen" pod stan, važme si toho! Té nádherné přírody, přátel, rodiny....



Využijme svoji situaci

Svůj potenciál
Radujme se
... i z maličkostí




Psala jsem vám o tom, jak jsem byla v Budapešti!!! 🙈😁 A bylo tam skvěle!! Vážně jsem si to užila. Minulý týden jsem byla na Vysočině - a přijela jsem nadšená a spokojená - možná jiným způsobem. Ale o to nejde...

Nejraději vzpomínám na vtipné zážitky z dovolené. Obvykle jsme něco hledali... krkolomě se ptali místních a tak...


Pokud zrovna teď nemáte podmínky navštívit Budapešť nebo jakékoliv jiné místo, kam by jste rádi jeli, nezoufejte, určitě se můžete radovat z mnoha věci kolem vás. Jen musíme být všímáví....






A pokud letos mít žádnou dovolenou nebudete - možná proto, že musíte kácet stromy nebo stavět dům. Mějme z toho radost a užijme si to!

Užívejme si každou minutu svého života, hledejme neobjevené a zkusme na všem najít něco pozitivního. A to ať jsme kdekoliv :)


Neměla jsem v úmyslu psát blog plný motivačních citátů, myslela jsem, že své emoce mohu vyjádřit jídlem.... to určitě mohu...ale potom je otázkou, jakým dojmem to dané jídlo na koho působí.. 🙈🙈🙈


Moc si vážím toho, pokud jste dočetli až sem! Přeji vám dovolenou plnou legrace 😁 a nesmírné  množství  zážitků, na které ještě dlouho budete vzpomínat.

Clara.

Žádné komentáře:

Okomentovat