Food by Clara

pátek 17. října 2014

Mendelu - univerzitní pečivo

Jsem nadšená,že se naše škola může pochlubit svým pečivem. Ano opravdu - čerstvé pečivo přímo z pece!!!! 
Ochutnala jsem pro Vás  (ne popravdě měla jsem hlad :DD)všechny tři druhy...

Je skvělé :) Jen jsem si původně myslela,že se těch rohlíčků/ dalamánku vůbec nenajím, jsou trošku menší ve srovnání s pečivem v tržní síti :D - ale není to nafouklé nic - jsou syté a přitom jemné 

Vše čerstvé rozplývajíci se na jazyku ;) 
Jen loupáček mi přišel trošku slanší...

Kde jej můžete koupit : 
Mendelova univerzita - Budova X 
                                                  - v jídelně:vždy v úterý, ve středu a čtvrtek (od 11 hod) 
A dnes jsem je viděla dalamánky v bufetu budovy Q 

( kupujte - třeba do budoucna budou k dispozici i ke snídani ;) - takové čerstvé pečivo po ránu :)

Už jste jej měli mozňost ochutnat? Jste stejně nadšeni jako já?? 
Pokud ne určitě ochutnejte - myslím,že nebudete litovat. 


P.S. Ještě by pro můj mlsný jazýček mohli zavést louhované pečivo.
P.S.S  a takový maslový croissant hmmm - uvidíme (loupáček je mi málo,že)

Toť novinky z naší školy...
Vaše 
Clara



Žádné komentáře:

Okomentovat