Food by Clara

čtvrtek 24. července 2014

INSPECT: Mise do Kuřimské kavárny Ajka - SPLNĚNO ✓



Neustále slyším,jak všichni pějí samou chválu na novou Kuřimskou kavárnu  AJKU
na skvostné čerstvé zákusky...které vyrábí paní majitelka vlastnoručně ;)) 
Nedalo mi to a musela jsem to okouknout/ochutnat/přivonět osobně :DD Kavárničkování s babičkou a dědečkem... Co myslíte, stálo to za to?? ;)




 HMmnnn ;))



Hodnocení 

Zákusky absolutně famózní
-lehoučký krém- vůbec ne nějaký těžký tučný- FANTASTICKÉ<
Prostředí - velmi příjemné - jednoduchý vzdušný design. A auta od silnice- pohoda- vůbec nejsou slyšet... ;)
Káva výborná- dokonce mi na přání připravili ledovou kávu - dle mého přání (nemusím ji se zmrzlinou a šlehačkou...) - stačí mi presso + mléko+ led = ledová káva by Clara ;) - a právě tak mi ji připravili 
 - jen příště prosím trošku více ledu... :-DD 



Babička: Zákusky- jako dříve u Mamlasů. Opravdu vynikající.
Dědeček: Absolutní spokojenost 


+ za tabuli 

Museli jsme dovézt i něco pro bráchu a taťku - naservírováno domaÉ 
(na fotce - Kominíček)

Brácha: Výborné - prostě nemám slov (vylízaný talířek mluví za vše ;) )
Táta: Hmm dobré- teď tam budu chodit a bude ze mně Michelin


Celkový dojem: Velmi příjemné odpoledne, konečně je v Kuřimi útulná kavárna s opravdu skvostnými zákusky. Určitě doporučuji ;)) 
P.S. Servírka je velmi milá/usměvavá a hlavně pohodová  - nechá Vás v klidu vybrat- poradí Vám, ale nic Vám nenutí... (necítíte se ve stresu,že si dlouho vybíráte :-D) 

Vaše 
Clara. ♫♬ ♪♩♫ ♬♪♩

Žádné komentáře:

Okomentovat